TARİHÇE VE GELİŞİM

"78 YIL ÖNCE ŞİŞLİ’DE BAŞLAYAN, BUGÜN DÜNYANIN 65 ÜLKESİNDE DEVAM EDEN BİR HİKAYE.."

Dünyanın beş kıtasında 65’ten fazla ülkede tüketicilerinin hayatına erişilebilir fiyatlarla konfor katan Derby’nin hikayesi, İkinci Dünya Savaşı’nın ilk yılı 1940’ta, İstanbul’un henüz yeni gelişen uzak bir semtinde, Türkiye’nin kauçuk ayakkabı ve çizme üreticisi olarak, Şişli’de başladı.

1960’lı yıllar ise Derby’nin sıçrama yaptığı yıllar oldu. Üretim hacmi gelişen Derby’nin yeni bir üretim adresi vardı. Bakırköy Osmaniye’de Eski Çimento Fabrikası olarak bilinen mevkide modern fabrikasına taşındı.1960 yılında 1800 çalışanı ile Türkiye’nin 38. büyük şirketi unvanını kazanmıştı.

TÜRKİYE VE DÜNYADA DERBY

“Tüketicilerine daha rahat ve pürüzsüz tıraş deneyiminin yanında tıraşta cazip fiyatlar da sunan Derby, Türkiye’de çok daha fazla erkeği tıraşa ve bakımlı olmaya teşvik ediyor.

Yaygınlığı, erişilebilir fiyatları ile GFK 2022 Tüketici Araştırmasına göre Derby’i Türkiye’de her 10 kişiden 9’u biliyor. Bilinirliği en yüksek markalardan olan Derby, dünyaya da kendini tanıtıyor.”

GÜNÜMÜZ DERBY DÜNYASI

1940 yılından bu yana üretim sürekliliği, tıraş bıçağı üretiminde 47 yıllık tecrübesi, dünya standartlarında bıçak teknoloji ve üretim prosesleri, Türkiye’de üretilen tek tıraş bıçağı markası olması, beş kıtada global deneyimi, yüksek performans ve kalitesi, geniş ürün aralığı ve erişilebilir fiyatları ile Derby günümüzde rakamlara da yansıyan bu gücünü, Türkiye’den dünyaya taşıyor. Bu yaklaşım tüketicilerde de karşılığını buluyor. Derby, pürüzsüz sinekkaydı tıraşı cazip fiyatlarla almayı isteyen tüketicilerin tercih ettiği tıraş bıçaklarının önde gelen markalarından olarak yükseliyor. Tıraş bıçaklarında kullanılan yüksek kaliteli çelik, dünyanın lider çelik üreticilerinden tedarik ediliyor. Derby mühendisleri Avrupa menşeli kalıp ve montaj makinelerinde, yeni bıçak teknoloji ve üretim proseslerinin uygulanmasıyla çeliği işleyerek bıçakları şekillendiriyorlar.